Liv opdatering / sommer skønhed favoritter – kaffe sammen

Liv opdatering / sommer skønhed favoritter – kaffe sammen
Nå synes jeg selvfølgelig, at jeg nok er den værste blogger i verden. Men hej, jeg er tilbage! Jeg har ikke blogget siden januar, så jeg troede, jeg kunne give en lille opdatering til livet og derefter dele nogle skønhedsprodukter, jeg elsker disse sommermåneder. Den største opdatering af livet er … Jeg kommer tilbage til Nordirland ! Hvis du kender mig, kan du nok føle min

Leave a Reply

